De 8 van Aarts

Ons kompas

Bij Aarts streven we in alles wat we doen naar de “8 van Aarts”. Een 8 op ons rapportcijfer in de breedste zin. Met een 7 of minder nemen we geen genoegen. Een 9 of 10 wordt vaak te complex of kostbaar. Deze leidraad is eenvoudig en effectief toe te passen door iedereen binnen ons bedrijf. We hebben de “8 van Aarts” ook vertaald naar acht thema’s.

Symbool-8-van-Aarts-trans.png
  1. Team: We zijn een familiebedrijf waarin iedereen elkaar kent. Persoonlijke aandacht voor zowel onze vaste collega’s als seizoenscollega’s. We streven ernaar dat iedereen trots is op Aarts. Trots op zijn werk, en dit uitdraagt naar buiten.
  2. Product: Het product dat we maken is lekker en smaakt naar meer. Ons product en verpakking stralen de 8 van Aarts uit. Kwalitatief, lekker, ambachtelijk.
  3. Leveranciers: We zijn eerlijk, respectvol en benaderbaar. Een man een man, een woord een woord. Aarts hanteert een korte betalingstermijn. Wij streven naar een 8, en we verwachten datzelfde niveau van onze leveranciers.
  4. Klanten: De klant voelt zich ontzorgd bij Aarts. Aarts levert betrouwbaar en is flexibel. Persoonlijk contact en bereikbaarheid is belangrijk. We dragen pro-actief nieuwe producten en ideeën aan.
  5. Consumenten: We begrijpen wie de consument is. Hoe ons product wordt gebruikt. Wat de ergernissen zijn van de klant. En hoe we met de klant mee moeten denken. Consumenten weten wie Aarts is en waarvoor we staan.
  6. Omgeving: We zijn pragmatisch klimaatbewust en behalen gestelde doelen qua duurzaamheid. Onze fabriek, kantoor en tuin liggen er netjes bij. We zijn open voor onze buren en ondersteunen het verenigingsleven. Altijd in open dialoog met de overheid.
  7. Communicatie: We communiceren vriendelijk, snel en first-time-right. De basishouding van Aarts is positief. Het glas is half vol. We zijn optimistisch en opgeweckt.
  8. Interne processen: We kiezen voor de robuuste, praktische oplossing. Procedures worden gevolgd. We hebben begrip voor elkaars werkzaamheden.